1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. שלום כיתה א' – הכול על בית ספר לנהיגה

שלום כיתה א' – הכול על בית ספר לנהיגה

בית ספר לנהיגה איננו כשמו, הוא לא מצוי במבנה כמשתמע, לא בית ולא ספר… בית ספר לנהיגה הוא משרד המאגד בתוכו כמה מורי נהיגה מקצועיים. מדובר במחזה נפוץ לראות מורה נהיגה ברחובות העיר המסתובב עם תלמידו בכבישים כשעל גגו שלט המודיע על היות הנהג מתלמד.

בירושלים למשל ניתן לראות את לומדי הנהיגה באזור קטמון והסביבה, באשדוד – באזור חוף הים, מורה נהיגה ברחובות ניתן לראות בשטחים הפתוחים של דרום העיר וכו'.

מה מציע בית ספר לנהיגה?

בית ספר לנהיגה מציע מורים להכנה למבחן רישוי, קורס הכנה לתיאוריה ומכירת ספרי תיאוריה, וכמובן לימודי רישיון לרכב פרטי הילוכים ואוטומט, לאופנוע וכו'. מורה נהיגה טוב הוא מורה נהיגה בעל סבלנות היודע להשרות אווירה נינוחה המעודדת ומסייעת לקליטת הלמידה. כמו כן מורה נהיגה טוב הוא מורה נהיגה היודע להכין את התלמיד לטסט, כמו מורה נהיגה ברחובות שמלבד מה שהוא מלמד נהיגה מעשית להמשך החיים הוא גם מכין את התלמיד לשאלות הנפוצות שהבוחנים בודקים בשעת הטסט, וכך המתח של הנבחן הוא מינימאלי.

מורה נהיגה טוב הוא מורה שיודע להסביר את עצמו, סבלני וסובלני, שמסוגל לראות אדם טועה שוב ושוב ולא להתעצבן. נדרש גם ידע של כל חוקי התעבורה כדי ללמד באופן מיטבי.

מה עוד מציע בית ספר לנהיגה?

חלק מבתי הספר לנהיגה מעבירים גם קורסים לנהיגה באוטובוס ובמשאית. קורסים אלו צריכים להיות באישור של משרד העבודה והרווחה. יצוין כי בישראל מי שמקבל רישיון נהיגה על משאית מורשה אוטומטית גם לנהוג על רכב פרטי ולכן יש הרבה שפונים מיד ללימוד נהיגה על משאית, בעיקר אנשים שלומדים לשם עבודה עתידית על משאית.

נהיגה של רכבים כבדים ובכלל, עדיף ללמוד אצל מורה נהיגה מוסמך ומנוסה, ועדיפות נוספת למורה שיכול להתאים את עצמו לשעות שלכם, שעות הערב או הבוקר או כל שעה אחרת הנוחה לכם, בעל יחס אנושי שילווה אתכם עד לקבלת הרישיון. מורה נהיגה ברחובות הוא מורה מומחה שיוביל אתכם עד לרישיון.

אוהד קייסי – מורה נהיגה ברחובות }} 050-741-5555

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותכם…

    איך מחפשים מורה נהיגה

    0
    מורה נהיגה לרכב פרטי צריך להיות קודם כל מוסמך מטעם משרד התחבורה, לאחר מכן יש לוודא שהוא יודע ללמד על…

    10 הדברות לנהג החדש

    0
    1. אל תעלה על ההגה כאשר אתה עייף, תחת השפעה של סם או אלכוהול, או כאשר אתה במצב נפשי מעורער.…
    תפריט
    נגישות