כמחצית מהישראלים מתפרנסים מהכביש… אם אתם מעוניינים להוציא רישיון נהיגה כדי להתפרנס, זה ממש לא מופרך, רישיון נהיגה על רכב פרטי (עד 9 נוסעים) יכשיר אתכם לשמש בעתיד כנהג מונית (או כמורה נהיגה…), רישיון נהיגה על אוטובוס לעבודה בחברת הסעות וכדומה, על משאית יכשיר אתכם לעבוד בחברת הובלות וכדומה.

הכול מתחיל עם מורה נהיגה ברחובות שילמד אתכם את הבסיס וילווה אתכם לרישיון נהיגה בסיסי. לאחר מכן אם תרצו להמשיך לעבודה בחברת הסעות או כנהג מונית תצטרכו ללמוד קורס רכב ציבורי בפיקוח משרד התחבורה. בקורס רכב ציבורי לומדים: הסעת ילדים, מצבי חירום ועזרה ראשונה, נהלי בטיחות ועוד.

איך מתקבלים לקורס רכב ציבורי

לאחר שלמדתם אצל מורה נהיגה ברחובות וקיבלתם רישיון נהיגה ממשרד הרישוי אתם צריכים להציג הפנייה מרשות הרישוי האזורית כדי להתקבל ללימודי רכב ציבורי. כמו כן נדרשת ידיעת השפה העברית. בקורס לומדים בעיקר למידה עיונית והעוברים בהצלחה מקבלים תעודת נהג רכב ציבורי מטעם משרד העבודה והרווחה.

כדי להוציא רישיון למשאית מעל 15 טון עליכם לעבור קורס משא כבד באישור משרד התחבורה. בקורס לומדים שיטות פריקה וטעינה, הכרת סוגי מסמכי הובלות, עזרה ראשונה ונהלי בטיחות, הכרת מערכות הרכב והובלת חומרים מסוכנים. כדי להתקבל לקורס משא כבד יש להציג רישיון נהיגה 03. בסוף הקורס מקבלים תעודת גמר קורס משא כבד עיוני מטעם משרד העבודה והרווחה.

איך לומדים להיות מורה נהיגה

טוב, עכשיו אנחנו כבר ממש מעודדים אתכם להתחרות בנו… אבל אנחנו לא מודאגים, יש מספיק כבישים ברחבי הארץ… כדי להיות מורה נהיגה צריך להציג אישור על 12 שנות לימוד, צריך רישיון נהיגה 02, וצריך להיות מעל גיל 21, כמו כן נדרשת הפנייה ממשרד הרישוי. בקורס לומדים יותר מ-600 שעות לימוד עיוני וכ-75 שעות לימוד מעשי.

בקורס לומדים להכיר את מערכות הרכב, איך ללמד ללקויי למידה, כללי בטיחות, נגישות, נהיגה מונעת, דיני תעבורה ועוד. מורה נהיגה ברחובות ישמח ללמד אתכם נהיגה כהכנה לקורס מורה נהיגה, הוא גם ייתן לכם כמה טיפים לקורס…

אוהד קייסי – מורה נהיגה ברחובות }} 050-741-5555

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותכם…

    תפריט
    נגישות