1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. מה מורה נהיגה ידני ברחובות יכול ללמד אותך על נהיגה ידנית

מה מורה נהיגה ידני ברחובות יכול ללמד אותך על נהיגה ידנית

לימודי התיאוריה לנהיגה ידנית הם משותפים ללימוד נהיגה על אוטומט. כלומר מבחן התיאוריה הוא משותף לשני התחומים ביחד. אך בשיעור המעשי יש צורך ללמוד דווקא אצל מורה נהיגה ידני ברחובות, בהתאם לכך מבנה הרכב של מורה נהיגה ידני ברחובות שונה לגמרי מהרכב של לימוד הנהיגה על אוטומט. גם כשעוברים את הטסט – המבחן המעשי מבצעים אותו על גבי הרכב שבהם למד ה'סטודנט'. בשני המקרים – גם בלימוד על מנוע אוטומט וגם בלימוד על מנוע ידני נדרש מורה הנהיגה להיות אחראי ומיומן, ערני כל הדרך ולהיות דרוך ומוכן לעצור תאונה רגע לפני התרחשותה.

מה צריך לדעת מורה נהיגה ידני ברחובות?

מורה נהיגה ידני ברחובות ממליץ ללמוד נהיגה באזור שאתם עומדים לנסוע הרבה, אם זה בסביבות הבית, העבודה או הלימודים. הדבר חשוב מאוד בעיקר בלימוד על מנוע ידני שבו יש משמעות יותר חזקה להבדל של נהיגה בסביבת הרים או מישור. כמו כן צריך לקחת בחשבון כי נהיגה על מנוע ידני מהווה אתגר קשה יותר עבור בעלי בעיות קשב וריכוז, זה יותר פעולות. הפתרון הוא ללמוד רק על אוטומט או ללמוד אצל מורה נהיגה ידני ברחובות שמתמחה בללמד בעלי בעיות קשב וריכוז. פרט מעניין הוא כי באירופה רובם המוחלט של הרכבים הוא על בסיס מנוע ידני, ולכן מי שמתכוון לצאת לעבוד או לגור בעתיד הקרוב ברחבי אירופה לא יכול לוותר על לימוד נהיגה על רכב ידני.

מעט נתונים ומידע על מורי נהיגה ידני ברחובות

בישראל ישנם יותר מ-5000 מורי נהיגה על ידני. את מורה הנהיגה בוחרים על סמך הניסיון, ההמלצות וכישורי ההוראה שלו. וכמובן גם שאלת המחיר היא פרמטר. מורה נהיגה שהוא אמין ואכפתי ילווה אתכם מהטופס הירוק שהוא בדיקת הראייה לפני התחלת הלימודים, ועד לקבלת הרישיון בפועל. בתחום של לימוד נהיגה יש הרבה אתרי אינטרנט המיועדים לסייע למתלמדים לעבור את מבחן התיאוריה בהצלחה. במבחן התיאוריה אין ציון, יש רק שני מצבים: עבר / לא עבר. כמורה נהיגה ידני ברחובות ותיק ומנוסה אני מאחל לכם הצלחה רבה בתהליך הלמידה…

תפריט
נגישות