1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. לימוד נהיגה לדתיים ובחורי ישיבה בהפרדה לפי ההלכה

לימוד נהיגה לדתיים ובחורי ישיבה בהפרדה לפי ההלכה

מכבדים את אחינו שומרי התורה והמצוות, תלמידי ישיבה ואברכי כולל הרוצים ללמוד נהיגה בהפרדה מלאה ברחובות

אצלינו תוכלו ללמוד נהיגה ברחובות עם הפרדה מלאה לגברים ברכב בשעורי נהיגה וטסטים

גם הרגע המרגש הזה מגיע בסוף, כשמותר כבר לעשות רישיון, השאלה הגדולה היא אצל מי ללמוד. העניין הוא שאתה צריך מישהו שמבין אותך, שמדבר בשפה נקייה, שיכול להספיק את רוב שיעורי הנהיגה ב'בין הזמנים', מורה נהיגה דתי שיודע איך להשריש את הרגלי הנהיגה בנועם ובסבר פנים יפות, מורה נהיגה שמבין איך מדברים עם בני ישיבה או עם אברך כולל, מורה נהיגה שיודע להכין לטסט, וגם מלמד טוב את החוקים והתמרורים, מורה שיודע לתרגל מצבים מיוחדים שיודע ללמד גם בלילה וגם בימים גשומים, שיודע להשריש היטב את יסודות הנהיגה וצורת תגובה נכונה בכל סיטואציה.

לימוד נהיגה במינימום זמן ומינימום כסף

המקום המושלם לבחורי ישיבות ואברכים ללימוד נהיגה לגברים זה אנחנו, כן! אנחנו לא צריכים להתבייש בזה! אצלנו תוכלו ללמוד נהיגה ברוגע ובהרגשה ישיבתית, וגם ההורים שלכם יכולים להיות רגועים… השיעורים שלנו מוכוונים לעבור את הטסט ובסופו של דבר לקבל את הרישיון ביד, במינימום זמן וכסף, כי אנו יודעים שאין לכם זמן מיותר ולא כסף מיותר. אם תרצו נוכל להפנות אתכם לממליצים לרוב, אנשים שלמדו אצלנו נהיגה משבחים את צורת הלמידה שאנו מעבירים בה את השיעורים, העידוד שאנו נותנים והפקת לקחים נכונה שאנו מרגילים בהם את התלמידים הם שהביאו לנו כל כך הרבה לקוחות מרוצים, ביניהם אברכים ובחורי ישיבה.

גמישות בשעות

לימוד נהיגה לבחורי ישיבה היא לא עניין של מה בכך, מדובר בציבור שדורש איכות וגם מקבל… לימוד מקצועי ויסודי, על ידי מורה נהיגה מנוסה ומיומן, שיודע ללמד בזמן קצר ואינו מורח שיעורים רק כדי למלא את הלו"ז שלו. כמו כן, אנו מגלים גמישות בשעות, אם יש צורך אנו מתחשבים בסדרי הישיבות או הכולל או בשעת שקיעה כשצריך למהר למנחה וכו' וכו'. התלמידים שלנו מגיעים מוכנים לטסט ועוברים במהירות האפשרית, אנו מוסרים את החומר בענייניות ובסבלנות, אנו מלמדים גם ברחובות סואנים וגם בסמטאות שקטות כדי לתרגל סיטואציות נהיגה שונות. כשאתם לומדים נהיגה אצלנו אתם תורמים עוד להורדת התלות של הציבור החרדי בתחבורה הציבורית וכל גחמותיה.

תפריט
נגישות