1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. כל האמת שמאחורי מורה נהיגה ברחובות

כל האמת שמאחורי מורה נהיגה ברחובות

החל מגיל 16.5 ניתן על פי חוק להתחיל ללמוד נהיגה. אבל איך בוחרים מורה נהיגה ברחובות מחיר או על פי פרמטר אחר. האמת, חיפוש בגוגל מהווה כלי די יעיל למצוא מורה נהיגה יעיל ואמין, אך לא ניתן לסמוך רק על גוגל, זה טוב בשביל לצמצם אפשרויות, אך כעת גשו לחברים, קרובי משפחה ומכרים לבקשת המלצות ממי שמכיר את 2-3 מורי הנהיגה שהכי שבו את ליבכם באינטרנט. לאחר מכן אל תוותרו על שיחת טלפון ישירה עם מורה הנהיגה המומלץ שכנראה תסגרו אתו את העסקה.

איך נקבעים המחירים בין מורי הנהיגה

כמה מילים ויותר לגבי המחיר. לפעמים נראה שמדובר בקרטל, כל המורים באזור רחובות גובים אותו מחיר עבור שיעור נהיגה. אז כמו שהבטחתי בכותרת הבאתי לכם מה השיטה העומדת מאחורי קביעת המחירים של שיעורי הנהיגה. מחיר השיעור נקבע קודם כל לפי השאלה האם מדובר ברכב אוטומטי או ברכב עם מנוע ידני. מחיר שיעורי הנהיגה על מנוע אוטומט גבוהים מעט יותר מאשר השיעור הידני. דבר נוסף שמשפיע על מחיר שיעורי הנהיגה הוא אזור הלמידה, מורה נהיגה ברחובות שהיא בפריפריה יגבה פחות כסף מאשר מורה נהיגה בתל אביב ובשאר אזור מרכז הארץ. זה בגדול, אך ישנם פרמטרים נוספים, כגון הותק והביקוש למורה נהיגה ספציפי, וכן אורך השיעורים (בדרך כלל 40 דקות אך יש המאריכים).

הטיפ הבלעדי לגולשי האתר

את הטיפ הבא לא תראו בשום מקום. לפני שתתחילו ללמוד מומלץ מאוד להצטרף לחבר שלומד נהיגה ולהתבונן על מהלך השיעור, זה נותן לכם אינדיקציה הן לגבי המורה – אם אתם מתחברים לצורת הלמידה שלו, מה איכות השיעור שלו, האם הוא עומד בזמנים, והיחס שלו לתלמידים (ולמתלווים…) וכן לגבי עצם לימוד הנהיגה האם זה מתאים לכם בשלב זה של החיים או אולי כדאי לדחות שנה – שנתיים, אחרי הצבא וכדומה. כמורה נהיגה ברחובות ותיק ומנוסה אתם יותר ממוזמנים להצטרף לשיעורים של חברים שלכם, שתוכלו להתרשם בלייב ולהחליט אם אתם גם רוצים להירשם… רק בבקשה אל תרעישו, כדי לא להפריע לחברכם המתלמד…

תפריט
נגישות