אם אתם גרים ברחובות קחו מורה נהיגה ברחובות

כשרוצים לבחור מורה נהיגה ברחובות מומלץ להתייעץ עם חברים ומכרים. ואפשר גם לשאול את המורה עצמו לגבי שנות ניסיונו. ובעיקר ותק שיש לו ברחובות, כי כל עיר יש לה את המאפיינים התחבורתיים שלה וכדי להכין את התלמיד כראוי לטסט מומלץ שיהיה לו ניסיון בעיר הלימוד.

נדרש מורה ששולט בשפה העברית או בשפת אם אחרת שלכם, בעל סבלנות שלא מבליג על טעויות, גם מסירות היא דבר חשוב מאוד, את ההבדל תראו לאחר שתיכשלו בטסט הראשון… (בתקווה שלא…). מורה שיודע להשרות אווירה טובה זה יתרון גדול. ואל תשכחו, מחיר הוא גם חלק מהשיקולים בבחירת מורה נהיגה, אל תחפשו את הכי זול אבל שלא יפריז… הכי מומלץ לקבוע קודם שיעור אחד או שניים לניסיון.

ולגבי השאלה הנצחית: לבחור במורה מבוגר או צעיר? ההמלצה שלנו היא, אם אתם מבוגרים בחרו במורה מבוגר, אם אתם צעירים בחרו במורה צעיר (מעל גיל 21).

התחלתם שיעור אחד או שניים ומתלבטים אם להמשיך?

לאחר השיעור הראשון או השני אתם יכולים לראות אם יש ביניכם כימיה (בסיסית, לא מטורפת) במידה שנעים לכם לשאול מה שלא הבנתם. מורה נהיגה ברחובות שמאפשר לטעות בלי שיתהפך העולם זה יתרון גדול.

אך אל תצפו שהמורה יעשה לכם הנחות, כי כפי שאומרים: קשה באימונים קל בקרב. מנגד שמענו על מקרים של מורי נהיגה שזו שעת הפנאי שלהם, הם קוראים בעיתון, מדפדפים בסמארטפון, מסמסים וכו' ממורים כאלו התרחקו, גם אם הם מבטיחים להעביר אתכם טסט ראשון.

לא מתקדמים? נכשלים בטסט שוב ושוב? מה עושים?

כדי ללמד ביעילות צריך יכולת דידקטית, סבלנות רבה ודיוק, לדעת במה להתמקד ובמה לא והחשוב ביותר – נחישות, בלי וויתורים. אם אתם רואים שאתם לא מתקדמים, או שאינכם מצליחים לעבור בהצלחה את הטסט גם לאחר הרבה ניסיונות, יכולות להיות לכך הרבה סיבות אך אולי אפשר לנסות קודם כל להחליף מורה, שכן גם אם יש בעיה אחרת יכול להיות מורה נהיגה ברחובות אחר שיכול להתגבר על הבעיה ולהביא אתכם לרישיון הנכסף…

אוהד קייסי – מורה נהיגה ברחובות }} 050-741-5555

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותכם…

    רישיון נהיגה לפרנסה מכובדת

    0
    כמחצית מהישראלים מתפרנסים מהכביש… אם אתם מעוניינים להוציא רישיון נהיגה כדי להתפרנס, זה ממש לא מופרך, רישיון נהיגה על רכב…
    תפריט
    נגישות